PROFI AUTO CZ

ŠKODAFIAT


Iveco Trakker

Segment těžké řady vozidel IVECO má nejrozšířenější a nejpropracovanější výrobní program. Řadí se sem vozidla pro dálkovou kamionovou dopravu, silniční dopravu, vozidla jako nosiče těžkých strojních zařízení např. vrtné soupravy, vozidla s nejrůznějšími účelovými nástavbami pro stavebnictví, hornictví, průmysl, atd. Iveco vyrábí také přímo TRAKKER speciály, např. podvozek určený přímo pod betonmix, podvozky pro účely hasičských záchranných sborů, cisterny, speciální tahače pro nadměrné náklady s celkovou hmotností i přes 100.000 kg.

Na českém trhu jsou nabízena tato vozidla v provedení:

Vozidla Trakker (někdy chybně uváděna jako Iveco Tracker)  jsou určená do těžkého terénu, jejich masivní konstrukce umožňuje náročnější využití než povoluje legislativa. Iveco vyrábí vozidla TRAKKER v provedení 4X2,4X4,6X4,6X6,8X4 ,8X8 jako podvozky pro dostavbu. Další samostatnou kategorii v provedení TRAKKER jsou tahače o celkové nosnosti 44t až 77t. Vozidla s pohonem všech náprav jsou vybavena sestupnou převodovkou, děličem momentu a mezinápravovým diferenciálem s permanentním zapojením přední nápravy. Nápravy jsou vybaveny uzávěrkami které mají elektro-pneumatické ovládání, která lze zapínat v různých kombinacích. Všechny zde uváděné vzorce pohonu těchto vozidel je možné nabídnout i ve variantě pohonu všech kol.

a) Motory – o motorech CURSOR používaných v této těžké řadě se dá stejně jako u střední řady prohlásit, že jsou vyvíjeny ve spolupráci se světovými automobilkami. Lze o nich říci, že jsou velice spolehlivé, splňují emisní normu Euro 5 a vyhovují požadavkům na hlučnost i ekonomiku provozu. Všechny tyto motory jsou ve standardu vybaveny velmi výkonnou dekompresní motorovou brzdou v provedení ITB. Motory jsou vznětové šestiválcové, přeplňované, elektronicky řízené.
Lze nabídnout motory s objemem 7.800 cm3 – s výkonem do 310, 330 a 360Hp, motory o objemu 10.300 cm3 – s výkonem 420 a 450 Hp a motory o objemu 12.900 cm3 – s výkonem 500 a 560 Hp. Do vozidel TRAKKER ve všech konfiguracích jsou používány pouze motory 8 a 13 litrové z důvodů zajištění vysokého kroutícího momentu i při nižších otáčkách.
b) Převodovka – u všech typů těžké řady lze využít čtyři typy převodovek.
Manuální převodovka 16°a 9° plně synchronizovaná převodovka s posilovačem řazení. K této převodovce je možné montovat závislé pohony pro čerpadla.
Plně automatická 12°a 6° převodovka též umožňuje montáž závislých pomocných pohonů. Převodovku lze přepnout na sekvenční řazení a používat ji jako převodovku manuální. Řídící jednotka převodovky již inteligentně komunikuje s ostatními řídícími jednotkami vozidla ( např. motor, ITB atd. ). Jízda do kopce i z kopce je vždy plynulá a ekonomická.
c) Podvozek – vysokopevnostní žebřinový rám, zesílená přední náprava, pevná zadní náprava či nápravy.
Pro odpružení vozidel Trakker jsou používané listové pružiny. U vozidel s tonáží 26.000 kg a více jsou zadní tandemové dvojnápravy uloženy systémem cantilever a odpruženy společnou pružinou. V případě těžké nástavby, či využití vozidla v těžkém terénu lze nabídnout zesílené odpružení i zesílené stabilizátory náprav. Zadní nápravy jsou ve standardu vybaveny uzávěrami diferenciálu a hypoidním převodem s kolovými redukcemi.
d) Kabina – u vozidel těžké řady je možné nabídnout tři varianty kabiny řidiče.
AD krátká kabina třímístná, je používána především pro vozidla pracující v dosahu sídla společnosti, jsou určena k dennímu využití. Používá se hlavně u vozidel jezdících na stavbách či u nosičů speciálních nástaveb.
AT dlouhá úzká kabina už svou konstrukcí umožňuje posádce vozidla delší cesty, nebo krátkodobou práci na odloučeném pracovišti, kdy není výhodné se na konci směny vracet do mateřského závodu. Kabina je vybavena lůžkem. Na přání zákazníka již lze vybavit tuto kabinu tak, aby vyhovovala podmínkám delšího pobytu. Kabinu AT lze dodat s nízkou či vysokou střechou. Střecha může být vybavena střešním oknem.
AS dlouhá, široká kabina je svoji konstrukcí největší ( při posledním faceliftování byl její prostor zvětšen o dalších 200l ). Již ve standardu je vybavena tak, aby zajistila své 2 členné osádce maximální pohodlí v létě i v zimě, za jízdy i při odpočinku. Je vybavena mnoha úložnými prostorami, spodní lůžko lze upravit na posezení se stolkem. Nejčastěji je využívaná v MKD neboť umožňuje dlouhodobý pobyt 2 řidičům. Kabinu lze dodat s nízkou případně vysokou střechou s elektrickým střešním oknem.
e) Účelové nástavby – provedení rámu s úchytnými patkami je naprosto universální pro jakoukoli nástavbu. Maximální délka nástavby u vozidel Trakker s celkovou hmotností do 19 tun je cca 9.000 mm. Maximální délka nástavby u vozidel Trakker s celkovou hmotností 26 tun je při krátké kabině cca 8.200 mm, při dlouhé kabině cca 7.700 mm. Maximální délka nástavby u vozidel Trakker s celkovou hmotností 32 tun je při krátké kabině cca 8.000 mm.

Náhradní díly

Prodáváme originál i alternativní náhradní díly na vozy Iveco a ostatní značky včetně doplňků.

Dále nabízíme produkty od firmy Eberspächer.

Objednat náhradní díly

Pohlídáme vám STK

Nemusíte se o nic starat – vše vyřídíme za vás.

Chci pohlídat STK

RSSRSS

Novinky

NOVINKA - non-stop odtahová služba

16. 11. 2018
 Společnost PROFI AUTO CZ a.s. rozšiřuje svoje služby o nabídku přepravy vozidel.

Rychlý kontakt

PROFI AUTO CZ a.s.
Kolovratská 1367, 251 01 Říčany,
Tel.:   323 203 101

Servis 24 h:  602 415 710 
                        602 286 244

Odtahová služba 24 h:
                       725 994 540


Kontakt

PROFI AUTO CZ a.s.
Kolovratská 1367, 251 01 Říčany,
Tel.:   323 203 101

 

Servis 24 h:   602 415 710
                        602 286 244

Odtahová služba 24 h: 725 994 540

Novinky e-mailem

Přejete si dostávat novinky do Vaší e-mailové schránky? Vyplňte následující formulář.

Novinky e-mailem

© 2018, PROFI AUTO CZ a.s. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑